loading...

nic-musics

دانلود آهنگ جدید امین و امید بی تفاوت Download New Music Amin & Omid Bi Tafavot آهنگ امین و امید بنام بی تفاوت باورم نمیشد اما بی تفاوتی تو دیدم عین حرفای خودم رو از زبون تو شنیدم ترانه : حمید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 30 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید امین و امید بی تفاوت
Download New Music Amin & Omid Bi Tafavot

آهنگ امین و امید بنام بی تفاوت

باورم نمیشد اما بی تفاوتی تو دیدم عین حرفای خودم رو از زبون تو شنیدم

ترانه : حمید عماره + موزیک : امین و امید

دانلود آهنگ جدید امین و امید بی تفاوت

 

متن آهنگ بی تفاوت از امین و امید

اولش دلم نمیخواست تورو یه لحظه ببینم
تا یه روز که با غرورت دست رد زدی به سینم

باورم نمیشد اما بی تفاوتی تو دیدم
عین حرفای خودم رو از زبون تو شنیدم

کی آخه فکرشو میکرد تو بشی دار و ندارم
من که حتی دوست نداشتم رد بشی تو از کنارم

کی آخه فکرشو میکرد من بدون تو بمیرم
Ki Akhe Fekresho Mikard Man Bedoone To Bemiram

کی سبب شد که نتونم از تو فاصله بگیرم
Ki Sabab Shod Ke Natoonam Az To Fasele Begiram

ترانه آهنگ بی تفاوت از امین و امید

اولش دلم نمیخواست اون که عشقمه تو باشی
حالا اما دوست ندارم یه نفس ازم جدا شی

همه چی با تو شروع شد با تو هم ادامه داره
جز تو هیچ کسی نتونست پاشو تو دلم بزاره

کی آخه فکرشو میکرد تو بشی دار و ندارم
من که حتی دوست نداشتم رد بشی تو از کنارم

کی آخه فکرشو میکرد من بدون تو بمیرم
Ki Akhe Fekresho Mikard Man Bedoone To Bemiram

کی سبب شد که نتونم از تو فاصله بگیرم
Ki Sabab Shod Ke Natoonam Az To Fasele Begiram

اولش دلم نمیخواست تورو یه لحظه ببینم
تا یه روز که با غرورت دست رد زدی به سینم

باورم نمیشد اما بی تفاوتی تو دیدم
عین حرفای خودم رو از زبون تو شنیدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو