loading...

nic-musics

♫♫♫♫♫♫دیوونم کرده بد یه ذره ولی هر چقدر بخنده دیوونشم آخ که دیوونشم♫♫♫♫♫♫ هی به هم میپریم میخوایم به هم راه ندیم ولی بازم با هم بهتریم باز با هم بهتریم ♫♫♫♫♫♫نمیگه جلوم میخوادم یه جوری میخنده آدم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 30 شنبه 21 فروردین 1400

♫♫♫♫♫♫دیوونم کرده بد یه ذره ولی هر چقدر

بخنده دیوونشم آخ که دیوونشم♫♫♫♫♫♫

هی به هم میپریم میخوایم به هم راه ندیم

ولی بازم با هم بهتریم باز با هم بهتریم

♫♫♫♫♫♫نمیگه جلوم میخوادم یه جوری میخنده آدم

دوست نداره باش یه لحظه هم باهاش بجنگه

منی که نه خیلی سادم بد جوریه بی ارادم

♫♫♫♫♫♫جلو و دلی که براش همیشه خیلی تنگه

آخ چه آزار قشنگی تو میتونی بجنگی♫♫♫♫♫♫

واسه اون دل تنگی که میگیره

آخ که زیبای منی تو زیبایی یعنی تو

♫♫♫♫♫♫یعنی من بی تو که میمیره

خودشو میگیره یکم دوست نداره نزدیکش شم

یعنی نمیتونه بی من آخه من میدونم

دنبال منه نگاهش میدونه منم میخوامش♫♫♫♫♫♫

میدونه فقط تو دنیا من با اونم

آخ چه آزار قشنگی تو میتونی بجنگی

واسه اون دل تنگی که میگیره

نفیس موزیک

♫♫♫♫♫♫آخ که زیبای منی تو زیبایی یعنی تو

یعنی من بی تو که میمیره

آخ چه آزار قشنگی تو میتونی بجنگی

واسه اون دل تنگی که میگیره♫♫♫♫♫♫

آخ که زیبای منی تو زیبایی یعنی تو

♫♫♫♫♫♫یعنی من بی تو که میمیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو