loading...

nic-musics

دانلود آهنگ بشکنه دست سرنوشتم که یارم از من گرفتی   آتشی زدی به قلبم از یه روزی رسمش نیست با اینکه میسازی بسوزی بی دلیل تنهام گذاشتی تا بمیرم سخته به درای بسته چشم بدوزی هرکجا یادت که ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 چهارشنبه 14 آبان 1399

دانلود آهنگ بشکنه دست سرنوشتم که یارم از من گرفتی

 

آتشی زدی به قلبم از یه روزی

رسمش نیست با اینکه میسازی بسوزی

بی دلیل تنهام گذاشتی تا بمیرم

سخته به درای بسته چشم بدوزی

هرکجا یادت که کردم گریه کردم

در خیالم گیسوانت شانه کردم

نا امید و خسته و بی آشیانم

گوشه ای نشستمو باز گریه کردم …

بشکنه دست سرنوشتم که یار من از من گرفتی

آخه چقدر نامهربانی خدایی خیلی بد نوشتی

لعنتی یه کم یواش تر زخم نزن طاقت ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

آهنگ بشکنه دست سرنوشتم از فرهاد جهانگیری

تا نفس دارم تو از یادم نمیری

حتی اگر جان منه از من بگیری

یا که برگرد و نرو تو از کنارم

یا بیا منه ببر هرجا که میری

تا نفس دارم تو از یادم نمیری

حتی اگر جان منه از من بگیری

یا که برگرد و نرو تو از کنارم

یا بیا منه ببر هرجا که میری

بشکنه دست سرنوشتم که یار من از من گرفتی

آخه چقدر نامهربانی خدایی خیلی بد نوشتی

لعنتی یه کم یواش تر زخم نزن طاقت ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

رو دلم جایی برای زخم تازه ای ندارم

 

 

دانلود

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو